torsdag 15 mars 2012

Hej!

Jag tänkte bara göra ett vanligt inlägg så här mitt i storyn. Jag tänkte att jag skulle vänta ett tag med nästa del av ffen. Dels för att jag har lite annat att göra just nu och sen så har jag kört fast lite så jag behöver er hjälp. Det vore toppen om ni kunde svara på 4 frågor bara :)


1. Vad tycker ni om storyn hittils? ( alltså själva handlingen)
2 . Är det lätt att förstå språket? ( finns det svåra ord, eller är det för avancerad engelska)
3. Vad tycker ni om längden på inläggen? (längre eller kortare)
4. Hur skulle du önska att det fortsatte? ( mer drama, mer fester, mer kärlek, mer intimt ;) )


Tusen tack för att ni läser och kommenterar. Ni anar inte vad det betyder för mig :)

Love you xx

2 kommentarer:

  1. wow den är skitbra!!!!

    SvaraRadera
  2. jag älskar hur du skriver så bara fortsätt!

    SvaraRadera