onsdag 11 april 2012

Sluta skriva?

Jag funderar seriöst på att sluta skriva. Det dröjer en vecka innan jag fått ihop 5 ynka kommentarer när jag har 50-90 läsare om dagen, det är ju lite konstigt. Jag vet att det är jobbigt att kommentera, men det är jobbigt att skriva utan feedback också. Å tycker ni att den är dålig så skriv det då, skriv vad som är dåligt så att jag kan bli bättre. Vill ni ha mer så får ni kommentera mer. Har flera kapitel klara och en helt ny novell som jag börjat på som kommer när denna är slut. :)

Tusen tack till alla ni som läser och kommenterar. Ni anar inte vad det betyder för mig. :')


4 kommentarer:

  1. NEEEEJ, sluta inte skriva!!!! du skriver skitbra :)

    SvaraRadera
  2. Nejj!


    Inte sluta skriva, noooway! :o
    Du är asbra ju! :D

    SvaraRadera